tirsdag 1. mars 2011

Vinterferie + skolestart :-)

Da var vinterferien over og jeg har vært på skolen i går og i dag :P
I vinterferien oppdaterte jeg litt om hva som hadde skjedd, siste delen av ferien var meg og Daniel i Hof i huset til familien hans og passet Dina(hunden dems), fra fredagen til søndagen :-)

I går var klassen på tur ute sammen med 3 svenske elever og 2 lærere som er på besøk og skal være i Norge i 3 uker, når jeg kom hjem skjedde det ikke så masse, bare slappet av :P

I dag hadde vi vanlig skoledag, salg og markedsføring fra kvart på 9 til kvart over 1, derfra bar det bort til gymhallen hvor vi hadde volleyball ;D
Når jeg kom hjem sovnet jeg, og sov fram til kl 6 (A) hehe
Etter det gikk jeg på butikken å handlet litt middag til i dag og i morgen :-)

I morgen er det en deilig skoledag, ferdig halv 1 :D

Nå har jeg nettopp spist kveldsmat og skal snart finne senga, som ikke er så langt unna.
Til kveldsmat ble det:
Ett halvt ostehorn med ost :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar