torsdag 24. mars 2011

Hei hei bloggen ;D

Ja, jeg skriver lite for tiden, har ikke så veldig stor skrivelyst akkurat :P
Dessuten har vi også vært uten nett.

Det har ikke skjedd noe stort siden sist egentlig, bare skolen og ellers det vanlige :P

På skolen på tirsdag var det annerledes, forrige tirsdag ble vi delt opp i grupper, jeg kom på gruppe med Anette og Kristine, så var guttene på ei gruppe og de to siste jentene var på kjøkkenet å hjalp til, men skulle lage et lite opplegg de også. Vi fikk beskjed om at vi skulle lage et opplegg vi skulle gjennomføre tirsdagen etter, altså på tirsdagen som var. Vi bestemte oss for å ha sånn kryssord greie, tabell med masse bokstaver i også er det gjemt ord inni der, så det gjorde vi + hadde noen spørsmål som det var premie på, vi synes det gikk veldig bra! :D

Da det var guttenes tur, så hadde de bestemt seg for å ha smaksprøver, må si jeg ikke er så stor fan av å stappe ting i munnen uten å se hva det er, men jeg ble nå med på det :P
Det var mye de hadde som rett og slett smakte DRIT! Noen av tingene som var greie var: eple, vaniljesukker, lime og kokos(ikke så godt alene).

På slutten var det de to siste jentene sin tur til å underholde oss, de hadde ikke forberedt seg egentlig tror jeg, og tok det litt på sparket :P
Det de gjorde var å få alle til å gå inn på www.1001spill.no og spille noen spill de hadde funnet frem som hadde med mat å gjøre :P Var jo egentlig ganske deilig rett før lunsj :P hehe

I går slutta jeg som vanlig halv 1, var hjemme halv to, kvart på to, når jeg da kom hjem fikk jeg skikkelig rydde kick og ryddet MASSE!.
Jeg ryddet rommet + støvsugde det, støvsugde + vasket kjøkkenet og stua, rydda spisebordet(det gikk ikke an å se det før!), vasket og hang ut tøy + lagde middag. Alt dette gjorde jeg før Daniel kom hjem kl 5 + jeg hadde pauser inni mellom :P
Følte meg ganske effektiv ja! ;D

Ellers i dag var jeg og Anette på kjøkkenet alene og lagde noen kaker. Jeg var der fordi jeg skulle til tannlegen og det ikke var noe vits å gå på utplassering for 2 timer, men da dro jeg heller på skolen kl 8, tannlegen halv 10 og var tilbake på skolen kl. 11. Jeg var hos tannlegen forrige tirsdag men ho fant et lite hull bare som de måtte fikse i dag, så da er det gjort. Merker nå at det er litt vondt i munnen, er ikke mange timene siden bedøvelsen gikk ut :P

Nå er Daniel ute å hjelper en kamerat av han å fikse bremseklosser eller noe, så da sitter jeg her å hører på musikk :P







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar