torsdag 3. mars 2011

Dagen i dag - utplassering :-)

Dagen i dag startet med å våkne alt for sent, etter at bussen hadde gått -__-"
Meg og Daniel våknet ikke av vekkerklokka :P haha
Våkna rett før 7, Daniel sto opp å jeg lå litt til i senga, visste ikke hva jeg skulle gjøre, men det ble til at Daniel kjørte meg og at vi begge kom for sent :P hehe

Gjorde litt forskjellig i dag, smurte baguetter med litt forskjellig pålegg, så litt på når de andre pyntet kaker, vasket litt border, lagde litt kakepynt osv.

Når jeg kom hjem slappa jeg vare av, gjorde rett og slett ingenting :P

Rett før 7 dro jeg på butikken å handla middag.

Nå sitter meg å Daniel å ser på Svendsen om Hansen og Jensen, om SØRLANDET :D (H)

Slenger med noen bilder av dagen :-) :


Kaker som ble laget og pyntet i dag, nederste bilde er håndlaga barnedåps-kake pynt






Middagen i dag: potetmos, middagpølse, brun saus og makaroni


Været her i dag, TÅKE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar