søndag 13. mars 2011

Skole - Taylor Swift konsert og - Kakebaking + bursdag :-)

Dette er noe som har skjedd mens jeg ikke har blogget :-)

På skolen har det ikke skjedd så mye spennende egentlig, norsk/samfunnsfag læreren har endelig kommet tilbake, så lenge det varer :P Er tydeligvis ikke lett å være gravid XD

Vi har fortsatt besøk av svenskene som har vært litt inne hos oss på kjøkkenet på skolen og en liten tur innom på tirsdagen som var. De fortalte da om skolen de går på i Sverige, hvordan skolegangen er på den linja de går på og litt sånn :P

På onsdag etter skolen var det tid for å sette seg på bussen til Oslo, nærmere bestemt Taylor Swift konsert i Oslo spektrum. Var kjempebra, ho er jo så flink! :-)
Var i Oslo sammen med noen fra 1 klasse + 2 andre i Kr.sand, koselig å se de igjen :-)

Fredagen på skolen var vi sammen med førsteklasse på kjøkkenet igjen, de har sånn PTF, og er derfor sammen med oss siden vi har praksis den dagen, da er de på det de videre vil bli, jeg har de siste gangene være på baker og konditor avdelingen, og trives med det, siden det er det jeg vil jobbe videre med :-)

På fredag lagde jeg ostekaker, to med litt appelsinsmak og to med bringebær, smakte ikke på de selv, men håper de smakte :P

Etter skolen møtte jeg Daniel på Farmandstredet hvor vi kjøpte bursdagsgave til Stian :-)

I helga har det ikke skjedd så mye, på fredags kvelden bakte jeg sukkerbrød som videre skulle bli marsipankake til broren til Daniel som i dag fylte 16 år :-)

I går gjorde jeg ferdig kaka, tok litt tid for å få den slik jeg ville ha den ja :P Og i dag var vi i bursdags selskap hos familien til Daniel, veldig koselig :)






Rot + rot + rot = kake :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar