søndag 20. mars 2011

En liten oppdatering fra meg ;D

Har ikke vært i så stort skrivemodus i det siste, så her kommer en liten oppdatering om det som har skjedd siden siste innlegg :-)

Det har gått i skole for det meste, vært litt slapt i det siste på skolen den siste uka, men det gjør rett og slett ingenting, er klar for ferie, så tida kan godt gå bittelitt fortere (A)

På onsdag når jeg kom hjem fra skolen hadde jeg så vondt i hodet, at jeg rett og slett sovna. Sov fram til Daniel sto utenfor å ringte å spurte om vi skulle dra til Tønsberg å kjøpe Nokas filmen, så da gjorde vi det + jeg (han) kjøpte sko til meg, var på tide med noen nye :P

I går hadde jeg fri fra skolen, var deilig med langhelg ja.. Gjorde ikke så mye her hjemme, prøvde å lage sukkerpasta utifra en oppskrift jeg fant på en super kake blogg, ble veldig fornøyd med den! :-)

I dag har vi heller ikke gjort så mye, sto opp i 1 tida eller noe. Ellers så i kveld er Daniel på Plumbo konsert med Heidi og noen andre venner, jeg har bakt kake, som forhåpentligvis blir spist i morra, hvis vi orker XD

I morra blir det nok bare å slappe av, nyte siste dagen av denne helga :-)

Tunge kjøleskapmagneter med alt for liten magnet.
Falt i gulvet å knakk! XD

Nye skoene, deilig å gå i! :-)

Sukkerpasta

Dette og..

Prøvde meg litt fram, farget sukkerpasta dette,
syns ikke så veldig godt at den er farget :P
Satt dette + et rosa hjerte på ei sjokoladekake trukket med marsipan :-)

Logoen er laget ut fra dette bildet her:


Dette koste Daniel seg med før han dro :P
+

Som jeg også drikker nå :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar