onsdag 2. mars 2011

Natta! Laang dag i morgen..

Nå har jeg funnet senga, blogger fra ipoden :-P
opp halv 6 i morgen tidlig, bussen min går halv 7, tid for utplassering som vanlig på torsdager.

Er utplassert på Baker Nilsen, de har en fast plan hver torsdag, så det jeg pleier å gjøre er å smøre baguetter med litt forskjellig pålegg, pynter litt kaker noen ganger, lager litt pynt, øver på å lage pynt, hjelper til når de andre lager kaker, lager også noen ganger kaker med litt hjelp fra de som jobber der til vanlig, sitæst jeg var der for 2 uker siden, lagde jeg ostekaker og sjokolademoussekaker :-D Gøy å få prøve litt selv og!

Ikke så lenge til jeg skal lage marsipankake til lillebroren til Daniel sin 16års dag, har planene klare for hvordan den skal se ut, så da er det bare å vente til dagen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar