torsdag 24. februar 2011

Vinterferien så langt :-)

Vinterferien så langt har vært både og, på fredag dro jeg hjem til Kr.sand for å dra i temabursdag på fredagen, var utkledd som baby ettersom det skulle være på B ;D Var veldig koselig å se gamle kjente igjen :-)
På lørdagen var meg å Silje på sørlandssenteret å surra, å en halvtimes tid på Ikea før vi skulle hente mamma så vi slapp å dra hjem først :P
Når jeg kom hjem til mamma på lørsdagen lagde jeg sukkerbrød til kaken jeg skulle lage på søndagen

På søndagen lagde jeg ferdig kaken til lillesøstra mi som fylte 12 år på fredagen, den 18 ;D

Litt utover på ettermiddagen kom tante å familien på besøk å feira Marie, koselig :)

På mandagen var jeg hjemme hos mamma alene, Marie var på skolen og mamma var på jobb :P
Var på bowling med Marie når ho kom hjem fra skolen
Skjedde ikke så mye mer den dagen :P

Tirsdagen sto jeg opp kl 10, Camilla kom å henta meg halv 12 og kjørte meg til Arendal hvor Daniel skulle hente meg, han var litt forsikna pga det dustet snøværet, så da gikk vi en liten tur inn på Harebakken før han kom, når Daniel kom kjørte vi til Risør å besøkte besteforeldrene hans :-)
Dro fra de i 6-halv 7 tiden og var hjemme rett over kl 8, skjedde ikke så mye mer den dagen :P

Når jeg la meg på tirsdagen merket jeg at jeg var litt uggen i hele kroppen, og på morgenen i halv 6 tia eller noe måtte jeg løpe rett på do, da hadde jeg fått spysyka -__-" gøy å få det i ferien, heldigvis over nå og jeg er frisk ;D Glad det ikke varer så lenge når jeg først får det :-)

Nå er Daniel på jobb å er hjemme sånn ca kl 5, da skal vi avsted til Horten å treffe onkelen hans som han ikke har sett siden han var liten, blir spennende :-)

Det har også kommet sååå mye snø hjemme hos mamma at det er like før ho snør inne, ho rekker ikke skuffe det bort før det kommer mer :P haha




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar