torsdag 10. juni 2010

Veronika er ikke glad!

Egentlig så er jeg ikke så veldig glad, eller, jeg er glad for at jeg får 5'er, men vi ar søren men TO prøver i morra som vi ikke fikk tatt pga streiken, å jeg sliter i begge fagene.. Er nesten ikke vits for meg å øve engang, for jeg har glemt det til i morra uansett.. Hater de teite lærerene og HÅPER AV HELE MITT HJERTE at jeg kommer inn på skole i Vestfold som jeg har søkt etter slik at jeg kan flytte bort å komme meg litt vekk.. 
Å ja, jeg vet selv at skal jeg ha riktig god sjangs til å komme inn på skole i et annet fylke så må jeg ha endret adresse innen en eller annen dato i mars, å det er helt umulig for mange å gjøre når man ikke flytter før i sommerferien.. Men de som hjalp med søknaden sa jeg kunne skrive på merknader hvorfor jeg søkte i et annet fylke for å ha en liten mulighet, så jeg krysser bare fingrene altså og håper på det beste! :-)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar