mandag 7. juni 2010

Verdens beste gutt! :-)

Velger å skrive et lite innlegg til verdens beste gutt, nemlig kjæresten min Daniel<3

Kunne sittet å skrive i evigheter, men skal prøve å korte det ned litt ^^

Det hele startet vel rundt desember 08, så vi har "kjent" hverandre i over 1 år. Daniel snokte tydeligvis rundt på internet å kom sikkert bare over meg, av alle folk xD På den tiden hadde jeg vel egentlig akkurat byttet profilbilde og han synes visst det var veldig festlig ettersom jeg hadde sensuret det litt å det så ut som jeg hadde "hår" på brystet xD Så det første han spurte meg om, eller i det hele tatt sa til meg var "Har du hår på brystet?" haha xD :P

Men vi fortsatte nå å snakke sammen etter at han skrev til meg, å vi snakket etter hvert med hverandre omtrent HELE tiden ^^ Å det forstatte vi med og det gjør vi jo ennå ^^<3

Møtte han for første gang i fjor sommer da han var i Kr.sand sammen med familien sin, de var her i to dager før de dro hjem igjen, men allerede på fredagen dro jeg opp til han for å være med han når han var hjemme alene. Og den helga ble vi sammen :D
Beste helga i hele mitt liv :D Å siden har vi vært sammen, ikke lenge før det har gått 1 helt år, og tiden har flydd så sinnsykt fort!

Vi har mange fine minner sammen og MANGE fler skal det bli ^^ Vi har vært på både Toby Keith og Metallica konsert, og jeg har jo også være med han på Plumbo konserter, hele 4 stykk(i motsetning til han som har vært på 15 eller noe sånt xD) ;D Alltid morro det! Daniel får meg alltid i godt humør, og jeg elsker hvert eneste sekund jeg tilbringer sammen med han :-D Finnes nesten ikke ord for hvor mye han betyr for meg!<3







Oss to for alltid! <3>









Vi så på "Det regner kjøttboller" å på slutten så gjorde de sånn fordi han gutten/mannen hadde for stor nese så ho jenta/dama rakk ikke frem xD







Herligste! <3


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar