mandag 7. juni 2010

Snart sommerferie! :D

Jaaa, det er snart sommerferie og jeg klarer nesten ikke vente! Gleder meg sinnsykt..

Skal bli sååå herlig å kunne sove lenge om morgenen, være oppe så lenge man vil om kvelden uten å tenke på at man må stå opp tidlig, dette har man ventet lenge på altså..

Bare denne og neste uke igjen av skolen, danmarkstur mandag den 21 også er det sommerferie! Men nå som det er streik så har vi jo hatt fri lenge, å hvis dem ikke kommer til enighet i kveld så blir det ennå mindre skole før ferien. Det er det jo egentlig uansett for meg, for vi har avspassering i morra, og på onsdag utenom de 4 siste timene, vet egentlig ikke hvorfor vi ikke får hele dagen, men det får vi igjen uansett ^^

Så nå klarer jeg nesten ikke vente på sommerferien :D <3

Vet egentlig ikke hva jeg skal i sommer utenom å være med å vaske ned skolen jeg vasker litt av, det tar ca 2 uker, åsså skal jeg ikke jobbe noe utenom det, så regner med jeg tilbringer mesteparten av sommeren sammen med verdens beste gutt, nemlig Daniel =) <3

Åsså må jeg ta med en liten ting som egentlig ikke anngår dette innlegget, men jeg blir litt irritert på lærere og sånn som sier at vi må følge med på skolens hjemmesider og sånn etter oppdateringer ang. streiken ogom det er skole, men de klarer jo søren ikke oppdatere noen ting nesten.. Så det er umulig å kunen vite hva som egentlig skjer.. Men men.. 



Bye Bye c¨,)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar