mandag 28. juni 2010

Oppdatering :-)

Nå om dagen så jobber jeg med å vaske ned en skole sammen med en hel haug andre jenter. Holdt på siden torsdag å regner med å vaske til uti neste uke en gang :P

Mamma, lillesøster å lillebror reiste til Danmark på lørdags morgen, så nå er jeg og verdens beste gutt alene hjemme hos meg fram til lørdag, for da kommer de hjem igjen :P

Vi har ikke gjort så alt for mye forskjellig, sett film og ellers bare slasking :P
I går var Camilla å Maria her å grilla sammen med oss, koselig ^^

I dag hentet Daniel meg kl 14.00, gadd ikke være der mer xD Egentlig ferdig kl 15.00, men jeg måtte avsted å levere noen papirer og litt sånn..
Når vi kom hjem lagde jeg kylling, ris og kyllingsaus, godt ble det! :D

Nå nettopp har vi sett ferdig "Die Hard 3" som vi begynte på i går, men jeg orka ikke se ferdig så vi la oss :P Greit å bli ferdig med det! :P xD

I morra kveld skal vi på Twilight premieren, gleder meg! :P
Men kommer til å være dødstrøtt på onsdags morgen ettersom jeg skal opp halv 8 for å avsted å vaske :P Blir slitsomt, men men.. Går nok greit :P





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar