onsdag 16. juni 2010

Karakterer! :-)

Da er karakterene synlig slik at vi kan se de på skolearena(It's Learning) og jeg er faktisk fornøyd :D Forventet ikke noe bedre enn jeg fikk, så jeg er veldig fornøyd å har ingenting å klage på! :-)

Nå gjenstår bare eksamen i morra så blir den karakteren satt når prøvene er rettet..
Får bare satse på det går bra i morra, har ingen forventninger eller noe, men får gjøre mitt beste å være fornøyd med det jeg får til og den karakteren jeg får..

Så nå er det bare i igjen morra(eksamen) fredag, vet ikke hva vi skal gjøre da, og mandag som vi skal til Danmark og fårup, så er det sommerferie! Jeg gleder meg så sinnsykt, det skal bli såå deilig å slippe å tenke på skolen, bare gjøre det jeg vil å ha FRI :D
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar