tirsdag 8. juni 2010

Hva jeg har gjort i dag :-)

Måtte jo som ellers i uka våkne tidlig for å se om streiken var over, noe den ikke var. Så sleit jeg med å få sove igjen, men klarte det til slutt..
Våkna igjen kl 12 :P

Har ikke gjort så mye spesiellt egentlig, bare vært hjemme nesten..

Ca kl 6 skrev Lotte til meg å spurte om jeg ville ha besøk, så da kom ho hit i 7 tia, vi satt å snakka litt og kom inn på Twilight, vi begge ville se den, så da dro vi til byen å kjøpte billetter til premieren, Daniel er hos meg når den går, så han skal også være med ;D ^^

Når vi kom hjem igjen fra byen satt vi på "Det regner kjøttboller", den filmen er så vittig xD Umulig å ikke le :P hehe

Ho dro hjem rett over kl 10, etter det snakka jeg litt med Daniel på tlf, etter det har jeg bare sett på tv, sett etter litt oppdateringer ang streiken, men er ikke noe nytt :P Så blir nok en dag hjemme i morra ^^ :D

Gleder meg :D Har ikke sett noen av de andre, så skal bli gøy å få sett denne, også på premieren :D

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar