tirsdag 15. juni 2010

Oppdatering fra helga :-)

Da var jeg hjemme fra Daniel, hatt en fantastisk helg som vanlig ^^ Men denne helga har vi gjort litt mer enn å bare slappe av, sove og se film da :P

Kom til han på fredag, men på kvelden da skulle han på Plumbo konsert i Oslo sammen med noen kompiser, Glenn og Steffen. De kom hjem igjen halv 3 på natta, å tror du ikke Glenn skulle inn å hilse på meg xD Jeg lå jo å sov, men han skulle hilse på meg for det han, så da måtte de vekke meg xD Trodde jo aldri han skulle gå sånn at Daniel kunne få lagt seg :P hehe
Men koselig da ^^

Ikke nok med at de våkna meg, men de var så høylytte at de våkna både broren og faren til Daniel xD haha
Men det gikk nå bra da, heldigvis :P

På lørdagen slappa vi for det meste av, på kvelden så vi halve "Blood Diamond" orka ikke se mer xD

På søndag var det konfirmasjon til lillebroren til Daniel, så da var vi oppe kl 09.00 for å rekke å spise og ordne oss før vi skulle i kirka.. Etter kirka ble de fleste folkene hjem der selskapet skulle holdes også var det middag kl 14.00 med koltbord, kjempegodt ^^

Rundt kl 8 på kvelden hadde alle dratt hjem å vi kunne ta på oss litt "ordentlige" klær igjen :P

Litt senere på kvelden så vi ferdig filmen vi begynte på på lørdags kvelden.. Etter det la vi oss..

I dag var Daniel på kurs, jeg dro ikke hjem i går siden jeg hadde fri i dag.. Så mens han var på kurs så rydda jeg rommet hans, for det så rett og slett bomba ut! hehe :P

Så spiste jeg frokost, rydda litt til å dro opp i barnehagen til mora hans og var der til ho var ferdig på jobb rett over 4, når vi kom tilbake derfra spiste vi rester fra i går, og mens vi spiste kom Daniel hjem igjen.. Så bare rett over en halvtime etter vi var ferdig å spise måtte vi dra avgårde så jeg skulle rekke bussen hjem kl 6..

Alltid kjedelig å dra fra han, men må man så må man..

I morra får vi vite om vi kommer opp i eksamen, da står det mellom matte å naturfag, så hvis vi kommer opp så håper jeg på matte altså! :P

Men nå er det natta her! ^^







post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar