tirsdag 15. februar 2011

Min uke :-)

MANDAG: Praksis på kjøkkenet fra kl 08.00-13.20 ca, eller læreren var på begynnelsen av dagen på Gilde for å hente bog til noen av de i klassen som skal være med på kjøttskjærekonkurranse til helga, så han kom ikke før ca 9, så vi hadde ikke fått noen oppgaver å gjøre, så vi satt bare på grupperommet å surra :P Etter det var det en time samfunnsfag og en time norsk :P


Når jeg kom hjem skjedde det ikke så masse forskjellig, men i 6 tia dro meg å Daniel til Farmandstredet og kikka, jeg kjøpte meg kostyme til bursdagen jeg skal i til helga, blir nok moro ja! :P hehe

TIRSDAG: Nå sitter jeg på skolen, begynner ikke før kvart på 9. I dag er det full skoledag fram til kl 3, salg og markedsføring i nesten hele dag, gym i de to siste da.

Når jeg kommer hjem så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre, kanskje rydde litt siden det kommer besøk i morgen :P

ONSDAG: Kort skoledag :D
Norsk/samfunnsfag i de to første timene, deretter to timer engelsk, så skal jeg hjem. Skoledagen er egentlig fram til halv 1, men jeg skal til tannlegen, så da går jeg til spisefri :P

Vi får også besøk av Rune og Wenche :-)
TORSDAG: Utplassering, opp tidlig ;O

FREDAG: Litt kort skoledag der og ja, praksis på kjøkkenet hele dagen, er bare 3 fra min klasse på skolen den dagen, de andre er utplassert eller på Hamar å har konkurranse, så da skal jeg gå kl 12 fordi jeg skal hjem til Kr.sand i bursdag :D

Ellers så er det ferie neste uke, skal bli HERLIG ja :D

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar