torsdag 10. februar 2011

Dagen i dag - utplassering :-)

I dag har jeg vært på utplassering på Baker Nilsen, var syyykt trøtt på morraen, den lille halvtimen jeg får sove ekstra på vanlige dager hjelper stort på altså :P

Kom meg opp av senga sånn kl 6 eller noe, å bussen gikk halv 7, så hadde ikke så alt for god tid for å si det sånn. Når jeg kom ut døra, så hadde det tydeligvis snødd ganske lenge ja, det hadde kommet såpass mye at jeg ikke så skoene mine, den nederste delen :P Synes vi har nok snø nå ja!

Kom meg avgårde hvertfall. Og i dag var det ei til som var der, fra en annen skole, hun hadde vært der i går og skulle der i morgen også, da var hun ferdig. Vi fikk gjort ganske mye, var en del å gjøre ettersom det er morsdag på søndag, så da lagde de masse kaker til det, vi fikk hjelpe til med å legge marsipanen fint rundt kaka, ta bort overflødig marsipan og legge de på brett, vi pakket de også i bokser når de var ferdig pyntet :-)

Noen av de andre tingene vi gjorde var:
- Smøre baguetter, noen med ost og skinke og noen med eggerøre og laks (salat og akurk på alle)
- Lage ostekaker
- Pynte små ostekaker og små sjokolademousse kaker
- Noe muffins greier som vi tok rosa krem på

- Vasket border endel ganger, feide og skrapte gulvet på slutten av dagen

Vi fikk gå slik at vi rakk bussen som gikk kl. 14.00 så vi slapp å vente helt til halv 3 når vi likevel slutter kl 14 :-)

Ellers når jeg kom hjem så skjedde det ikke så masse, meg å Daniel sovna i 5 tia å jeg våkna halv 8, så sånn gikk det :P
Er ikke lurt av neg å sove på dagen, men er så trøtt (A) :P hehe

Her er noen bilder fra dagen:




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar