onsdag 9. februar 2011

Jeg er flink :D

I dag har jeg vært flink :P
Har lenge prøvd å installere windows 7 på skolepcen fra første klasse, fått tilsendt sånn lissens kode og greier slik at jeg kunne laste det ned selv å ordne. Alt gikk helt greit fram til slutten av installasjonen, å har prøvd leeenge nå å få det til uten å lykkes. Sendte mail til han som har hjulpet meg og fikk et lite tips som kanskje skulle funke, og det gjorde det! Endelig :D hehe

Ikke bare det, lenge har Daniel sin gamle data vært død, og vi var begge sikre på at alt var forsvunnet fra pcen hans, men jeg fikk installert windows 7 på den også, og dermed trodde vi at alt kom til å forsvinne da og, men med litt titting rundt, fant jeg alle filene hans, dermed var de reddet :-)

Nå sitter meg og Daniel å ser på Hotel Cæsar og bare slapper av.
Skal tidlig i seng i dag ja, opp halv 6 og på utplassering, heldigvis snart helg. Skal bli herlig.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar