mandag 4. oktober 2010

Torsdag - Mandag :-)

På torsdag hadde jeg min aller siste utplasserings dag på Marcussen bakeri, var deilig! Det jeg gjorde den siste dagen min var å pakke brød fra sånn kvart på 8 på morgenen til 11 på formiddagen, så hadde jeg en halvtime lunsj og deretter knakk jeg 4 x 14 liter med egg og til slutt la jeg på sånn kryss på fyrtekaker.

På fredagen hadde vi praktisk prøve på skolen, jeg lagde sjokoladekake som jeg har laget mange ganger før, ble veldig bra og jeg fikk 4+ på den, fornøyd med det :-) Når jeg kom hjem eller litt utpå dagen/kvelden lagde jeg mandelbunn for første gang, måtte prøve for å være sikker på at jeg fikk det til siden jeg skulle lage kake til bursdagsselskap på søndagen, ble veldig bra!

På lørsdagen var meg og Daniel i Tønsberg for å kjøpe bursdagsgave til lillebroren hansm vi kjøpte en stor leke pupp fordi en gang han var her så spurte han mora om han kunne få slik siden Daniel har en liten en xD Også fikk han en stor sparegris som han ønsket seg :)

På søndagen var det familiebursdag for Daniel og lillebroren, vi spiste pølser og kaker, kaken jeg lagde ble kjempegod og ble spist opp så fort at ikke alle fikk smake :P hehe
Godt folk likte den ^^

I dag har meg og Daniel vært i Tønsberg igjen, vi var først på Ica Maxi å handlet og jeg snakket med lederen på bakeravdelinga ang. ekstrajobb, å han skal ta videre kontakt, så får vi satse på jeg får en liten jobb :)
Etter vi var på Ica dro vi til Møller for å fikse blinklyset til Daniel sin bil, etter det dri vi hjem igjen og handlet litt på butikken før jeg lagde middag og så film :-)

(Får ikke lastet opp bilder nå =( får ta det en annen dag eller noe!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar