onsdag 27. oktober 2010

Heeey bloggeeen ;D

Har ikke skjedd så alt for mye i det siste egentlig, i helga som var, var jeg og Daniel hjemme i Kr.sand hos mamma en tur, gjorde egentlig ikke så masse der heller, var å hentet spisebord og stoler som vi skulle ha og ellers bare slappa av hjemme.. På søndagen når vi kom hjem kom en kompis av Daniel og hjalp meg med å bære bordet, også så vi på "Saw", 6eren eller noe :P

Mandagen var det tid for skolen igjen, ikke helt opplagt etter helgen kan man si :P hehe
Skjedde ikke så mye på skolen den dagen, meg og to andre i klassen planla og lagde en prototype av et pepperkakehus som vi skal lage etterhvert, det var vel egentlig det hele vi gjorde på mandagen helt fram til halv 2 ca, da hadde vi Norsk/samfunnsfag i to timer.

I går hadde vi salg og markedsføring eller noe hele dagen nesten, da begynte vi å lage en plakat om viktige punkter innen jobben og matbransjen. Etter det hadde vi 2 timer med gym/teori før dagen var ferdig.



Jeg måtte også i går gjøre ferdig "prosjekt" om minoritetsgruppa jeg skrev om, nemlig Samer. Jeg ble heldigvis ferdig, fordi det skulle presenteres i dag, så jeg måtte også lage en PowerPoint presentasjon i går, så ble sent i seng på meg.

I dag hadde vi fremføringa av minoritetsgruppa vi hadde valgt, ble kjempefornøy!
Fra læreren:
Karakter: 6-
Supert, jeg tror ikke noe på de andre som sier at du har et fortrinn pga windows 7! Du kan virkelig bruke PP, og har akkurat passe med informasjon på foilene dine. Bildene dine er fine, og du er ganske så informativ. Dette er supert.


Til tider leser du litt mye fra manus, jeg trakk deg litt der.
BRA JOBBA!

 
(Forsiden min  på presentasjonen)

Er veldig forkjølet, så hørtes sikkert mongo ut når jeg fremførte, men resultatet ble heldigvis kjempebra!


På slutten i dag hadde vi Engelsk, men jeg var nesten ferdig med oppgaven vi skulle gjøre, så fikk gå tidlig, så da var jeg også tidlig hjemme. Deilig!

I morra er det egentlig sånn aksjon Colombia på skolen min, men vi i min klasse er utplassert, så vi slipper. Siste dag på utplasseringa i morra hvis jeg ikke får fornyet og vært der ut neste månede også, håper egentlig på det siden jeg bare har vært der jeg er nå 2 ganger med i morra, litt lite :P



På fredag er det fagdag fri! Skal bli deilig å sove lenge ja.

post signature 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar