fredag 15. oktober 2010

Torsdag 14.10.10!

I går på skolen hadde jeg praksis helt alene, jeg var faktisk den eneste i min klasse som var på skolen i går. Vi hadde egentlig utplassering, men jeg har ikke fått ordnet plass ennå, så jeg fikk være på skolen å lage kake på kjøkkenet :-)

Var veldig deilig å være alene, helt stille å gjøre som jeg ville. Men var også litt stress siden jeg fikk så mye jeg måtte lage :P

Først lagdre jeg eplekake røre, men så hadde de ikke epler, så noen måtte gå å kjøpe. Mens jeg ikke hadde epler lagde jeg toskakake og alt som skulle til den, etter det hadde jeg fått epler, så da lagde jeg ferdig eplekaka, etter det lagde jeg nøttebunner, etter det lagde jeg MASSE brownies. Helt på slutten så vaska jeg hele bakeravdelinga og pakket og merket alt jeg hadde laget å satt det på frysa! :P






 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar