onsdag 29. september 2010

Utplassering!

På torsdager og fredager hele denne måneden har jeg vært utplassert på et bakeri som heter Marcussen som ligger i Stokke, er egentli ghelt greit å være der, men var bedre de to første gangene eller noe, nå så er det fast at jeg pakker brød når jeg er der, noe som er gørr!!!

Lærer ingenting av å stå å pakke brød en halv dag, og det er i tillegg veldig slitsomt.

Jeg går tross alt på vg2 og skal ut i lære til neste år, så synes jeg kunne fått litt andre oppgaver som kanskje var litt utfordrende slik at jeg kan lære litt nye ting og ikke bare hjelpe de mer å pakke brød, måle opp ingredienser og blande dem noen ganger, blir kjedelig i lengden.

Men nå får jeg se hvordan det går videre, får se om det blir bedre eller om jeg finner et annet sted å være :-)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar