onsdag 29. september 2010

Skooooole!

Da sitter jeg på skolen i aulaen faktisk, har hatt norsk fremføring av musikkvideo og jeg fikk 5-, fornøyd er jeg! :D

Hadde norsk fra kl 8 til halv 10 ca, bare fremføringer før læreren måtte gå på sånn forestilling med en annen klasse.

Nå sitter jeg her da, skal på forestilling selv i 1 tiden, så har fri fram til halv 1, kjempegøy! NOT..

Kjedeli gå sitte på skolen i 3 timer uten å gjøre noe, å ikke bare bare å ta bussen hjem heller når den går sjeldent xD

(Random bilde fra google)

Etter forestillinga er jeg ferdig med skole for dagen å kan dra hjem, så er det utplassering i morgen å prakitsk prøve på fredag før det er helg! Så klar for helg nå, trøtt for tiden av denne forkjølelsen kan man si ja. Får håpe det snart er over (  selvom jeg er trøtt da og (A)  )


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar