mandag 27. september 2010

Jeg lever fortsatt! :-P

Ja, jeg lever ennå. Nå har vi nettopp fått internet i leiligheten her, så derfor bloggen ikke er oppdatert så godt! Men nå skal jeg prøve å bli bedre på det! :-)

I siste innlegg skrev jeg at jeg skulle flytte, og det har jeg gjort! Nå bor meg og Daniel sammen i en nydelig leilighet oppi Vestfold og trives kjempegodt! Jeg kom jo også i sommer inn på skolen jeg ønsket, så nå går jeg andre året på restaurant og matfag, eller nå heter det bare matfag, siste året! Skal bli deilig å bli ferdig :-)

Har egentlig ikke skjedd så alt for masse spesiellt som jeg husker xD



Vi har vært på kino å sett:

Forrige helg hadde vi bursdagfeiring/inflyttningsfest i ett, Daniel fylte nemlig 21 så vi tok to fluer i en smekk den helga :-)

På mandagen eller tirsdagen hadde vi besøk av et vennepar av Daniel også så vi på film sammen med dem og spiste rester av kakene fra bursdagen og på torsdag var en kompis av Daniel på besøk :-)

Nå i helga var jeg hjemme hos mamma, bare på besøk. Var lenge siden jeg hadde vært hjemme, så var vel egentlig på tide å ta en tur, og siden Stine, Mille, Jan Erik og Emma var der så var den en grei helg å reise hjem! :-)



Har heller ikke vært noe særlig i form i det siste, så nå håper jeg at jeg snart er ordentlig frisk igjen, slitsomt å være syk!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar