torsdag 5. mai 2011

Paradise Hotel Nachspiel på P5 ;D

Jeg som mange andre følger med på Paradise Hotel i år som i fjor. Under Paradise Hotel var jeg inne på Paradise Hotel siden på Facebook for å sjekke litt ut hva folk skrev om dagens episode osv. Det var jo en kjempespennende episode i dag ettersom oppdraget til Kim var ganske vanskelig i og med at han og Heidi har stått sammen hele tiden og var det sterkeste paret der inne. Alle, iallefall de fleste håpet at Kim kom til å klare oppdraget, noe som han gjorde. Han røyk dermed ut, men kommer inn neste uke med 2 ukers fredning ;D

En av programlederne i P5 hadde sett at jeg var aktiv inne på siden til Paradise Hotel, og sendte meg melding på Facebook å lurte på om jeg ville være med på Nachspielet etter Paradise var ferdig, jeg takket ja, og de ringte meg opp og jeg fikk spørre om det jeg ville direkte til Kim :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar