onsdag 21. juli 2010

Oppdatering! :-)

Da er det siste dag meg og Daniel og Dina(hunden) er alene hjemme hos han, familien kommer hjem fra Bulgaria i natt :-)

Hatt en herlig tid sammen med han.

Vi har vel ikke gjort så mye spesiellt som vanlig, sett på filmer, sovet, slappet av også har vi vørt litt rundt forbi i Tønsberg og sånt, ikke så mye annet :P

Onkelen til Daniel har også vært her, så vi har sett på filmer med han to dager på rad, koselig å ha selskap av andre også ^^

Har også fått svar ang. skole. Kommet inn på første valget i Kr.sand, på skolen jeg gikk på altså Tangen VGS, også står jeg på første plass på venteliste på begge valgene i Vestfold, så nå venter jeg bare på at andre inntak skal bli gjort så jeg får sett om jeg kommer inn, noe jeg tror og håper! :D

Nå er det ikke så lenge til Sverige turen med Daniel og Heidi, reiser 1 august og er tilbake den 6, så reiser meg og Daniel hjem til meg siden jeg skal jobbe som frivillig på Otera open fra (8) 9 august og utover. Gleder meg til turen, kommer til å bli kjempekoselig ^^

Bilder av der vi har leid hytte:



 










post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar